okt
1

Élmények

| Szerző: vackor1b | 5:33 pm

Újabb szösszenetek az elmúlt hetekből:

Volt egy borzalmas hetem, aztán egy tök jó. A borzalmason megbetegedtem, 2x el akartak ütni. Egyszer sikerült is, szerencsére az egy bringás volt. És a vicces, hogy mind a két esetben a másik fél meg volt győződve, hogy neki van igaza. Én csak azt nem értem, hogy ha valaki autóban ül, vagy kerékpárra pattan, miért felejti el, hogy léteznek gyalogosok is, illetve hogy a KRESZ szabályokat nem véletlenül találták ki. Aztán bizonyos neveletlen tuskók beszóltak a nem saját edzőtermemben (ez egy külön írást érdemelne)…

Aztán jött a következő hét. Mentünk néptáncra a lányokkal és a HÉV megállóban odajött hozzánk egy középkorú hölgy, hogy véletlenül azon a szombaton nem érnénk-e rá, mert lesz a Kakaókoncert és menjünk nyugodtan, mert szól az XY-nak és bemehetünk ingyen. Sajnos én ügyeltem és továbbképzésen voltam egyszerre, L. osztálykiránduláson, Z. pedig vidéken, így erről lemaradtunk. Aztán mentünk egy megállót és a hölgy újra megjelent, hogy hátha én ráérek okt. 1-én és a kezembe nyomott két koncertjegyet a Barokk estekre. Ma oda megyek. :D

Pénteken néptáncóráról hazafele, a HÉV-en L. előkapott egy fél pár kesztyűt, amire már korábban filccel rajzolt házikót, virágokat stb. Z. felhúzta a kezére és elkezdtünk mindenfélét játszani. Nagyon élvezték a lányok. Aztán leszálltunk a HÉV-ről és újra megszólított minket egy hölgy, hogy elnézést, hogy zavar, de ezt – és közben a táskájából előhúzott egy doboz Kinder csokit – szeretné odaadni a lányaimnak. Szépen megköszöntük, de Z. tejallergiájára hivatkozva nem fogadtuk el. És akkor elkezdte mondani, hogy ő csak azért szerette volna ezt odaadni, mert péntek délután van és ő annyira feldobódott attól, hogy hét vége felé van egy család, ahol a mama nem ordítja le a gyerekét, nem arról szól az utazás, hogy kisfiam ezt meg azt se csináld… És mi ezzel annyira megszépítettük a napját. J

Ezen a héten a furulya tanár volt nagyon megelégedve L. teljesítményével. És ennek hangot is adott. Állítólag a többiekhez képest dupla tempóval halad. Gyanús is volt nekem, hogy miért kap mindig ilyen sok leckét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vackor1b.blog.hu/api/trackback/id/tr693270358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.10.07. 09:46:37

Alapvetően az emberek csodálatosak.
Akik el akartak , v. elütöttek azok, nem biztos, hogy ezt tudják.
süti beállítások módosítása