feb
15

...hogy pl. ilyen módon is tudjuk védeni a környezetet és a szervezetünket. Az alábbi oldal nőknek szól: http://www.intimtolcser.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://vackor1b.blog.hu/api/trackback/id/tr604113236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalor 2012.02.16. 08:28:16

hat en ezzel szemezek egy ideje, jopar eve, csak eddig mindig azt mondtam, arra a par honapra ket gyerek kozt nem kell. :) most viszont lassan idoszeru ujra a tema, de most meg nemistudom, oylan kenyes lettem a kritikus testtajekon, hgoy nem tudom elkepzelni, hogy hasznalnam (hagyomanyos eldobhato verziojat sem). meg olvasgatok velemenyeket a temaban, de nem tudom, mi kene ahhoz, hgoy a vegso lepest megtegyem es penzt adjak ki ra konkretan. :)

vackor1b 2012.02.23. 12:45:33

@Kalor: Nekem a családi lökés kellett :) Mert én is hónapokig filóztam rajta. De azt mondom, hogy van 3 hónapos visszavásárlási garancia. És nekem bevállt.
süti beállítások módosítása