máj
24

Hajmosás

Címkék: sampon | Szerző: vackor1b | 2:30 pm

Igyekszem azokat a dolgokat, amik nekem beváltak, megosztani. Persze az eredeti recepteket én is máshonnan veszem, csak gondolom, ha ismerős írja le, akkor nagyobb bizalommal próbálja ki más is.

Az alap volt, hogy a sok egészségtelen dolgot tartalmazó samponokat nem szerettem volna tovább használni. Persze ma már lehet kapni számos egészségeset is, többet is volt szerencsém kipróbálni, de valahogy soha nem éreztem azt, hogy az a tökéletes. Azután találtam végre egy receptet, amire azt mondtam, hogy igen, ez kell. Ráadásul nagyon könnyen elkészíthető.

Hajsampon: 2 tojás (zsíros hajúaknak csak a sárgája), 1 citrom leve és tetszés, illetve különböző célok elérése érdekében 100%-os illóolaj. Nekem a teafa vált be. Ez kb. 2 közepes hajhosszúságú és -sűrűségű embernek elég. A tojásokat felverem, belefacsarom a citromot, átszűröm (mert ki akar tojásfehérje és citrom darabokat a hajába), majd belecsepegtetetek úgy 10-20 csepp illóolajat. 2 percig dörzsölöm a fejemet vele, majd jó alaposan kiöblítem vízzel. Én ennyit szoktam tenni, de így tojás szagú marad egy kis időre (pár óra) a hajam. Ha valakit ez zavar, akkor leöblítheti borecet-víz 1:4 arányú keverékével (persze ezt is ki kell utána öblíteni). Akivel kipróbáltattam eddig, mindenki azt mondta, hogy nagyon jó. Volt, aki azt mondta, olyan, mintha több lenne a haja (pl. én is). Azt hiszem, az sem utolsó szempont, hogy ki lehet utána simán fésülni a hajunkat.

Ezt az oldalt pedig most találtam: http://www.okotars.hu/sites/default/files/testapolo_kislexikon_Okotars_Alapitvany_pdf.pdf

Még én sem olvastam el, de gondolom érdemes belenézni, természetesen ésszel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vackor1b.blog.hu/api/trackback/id/tr152928817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása