feb
9

Múlt hétvége: még csütörtökön egy gyros-osnál a gyerekek láttak anyagból készült hamburgert. Erről persze L-nek rögtön eszébe jutott, hogy horgolni is lehetne ilyet, de ha már horgolunk, neki minden vágya, hogy muffin legyen inkább. Persze rábólintottam. Mint egy rabszolgahajcsár gyötört utána folyamatosan, hogy adjak fonalat és csináljuk már. Nem volt menekvés. Aranyosan el is kezdte horgolni, de mivel nem volt leírásunk és csak én dirigáltam, hogy mikor mennyit kell szaporítani, persze, hogy nem lett elsőre jó és részben vissza kellett bontani, de ettől elment a kedve és nekem kellett befejeznem. Ja és ha már 1 elkészült, akkor szombaton úgyis megyünk a barátnője szülinapjára, legyek szíves neki is egyet készíteni. Íme, az eredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szülinapi buli nagyon jó volt, olyan csoki tortát ettem, ami még nekem is ízlett, pedig alapból ki nem állhatom.

Vasárnap elhúztam szánkón a lányokat a Dunáig, majd visszafele a játszótér felé vettük az irányt. Mert ott van egy mini domb. Amíg szánkóztak, a domb és a játszótér közé épített felnőtteknek szánt sporteszközöket nyűttem. Meg persze még rajtam kívül jó pár szülő, nagyszülő… Volt nagymama, aki hosszú, valódi szőrmebundában gyakorlatozott.  Mindez teljesen ingyen, szabadon használható. Hazaérve még ellapátoltuk a gyerekeimmel havat a lépcsőházunk elől, ugyanis nem volt egy férfi sem a házban, aki úgy gondolta volna, hogy ez az ő feladata. Majd ripsz-ropsz összedobtam egy kétfogásos vasárnapi menüt is. Rém büszke voltam magamra. ;)

A mostani hetünk L. kézműves versenyének szellemében telt. Meg is lett az eredménye. Sajnos az elkészült műveket nem tudom bemutatni, mert a képzős tanár elvitte (kiégetni, állítólag. Legalább az itthon előre elkészített beugró rajzot kaptuk volna meg :S). De az első helyezésre kapott érmet lefényképeztem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegnap még azt mondtam L-nak, hogy milyen jó, holnap túl leszünk a versenyen, nem ezzel fognak telni a délutánjaink. Erre most készülhetünk a fővárosira J

És hogy azért Z. se maradjon le, ő koppolt (Virág utcai focibajnokság című könyvből van a szó) egy önarcképet. Merthogy 5 évesen végre sikerült rávennem, hogy rajzoljon. És lőn, nap mint nap hazahoz egy halom rajzot, amiben mindig találok legalább egyet, aminek nagyon, de nagyon örülök. Ezen a rajzon, azon kívül, hogy ilyen szuper még soha nem sikerült, nagyon tetszik, hogy a fürtjeibe virágokat rajzolt. Na ja, egyre inkább látszik rajta, hogy ő egy hippis csaj. De jól áll neki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vackor1b.blog.hu/api/trackback/id/tr154085591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalor 2012.02.11. 19:14:47

ajjaj, micsoda jol teljesito csalad! :)))))
a muffin tetszik nagyon, nincs kedved megosztani a mintat? csak hgoy "masnak" ne kelljen visszabontani, ha nem jol jon ki. ;) :D

vackor1b 2012.02.12. 13:33:32

@Kalor: Az a baj, hogy nem írtam, le, de ha L. hazahozza és (főleg) én nem felejtem el, akkor leszámolom. Egyedül a tetején levő gombócot nem tudom, az ugyanis L. műve. Soha nincs nála koreográfia, hanem elkezdi ahogy eszébe jut füzögetni a szálakat és a csuda tudja miért mindig valami érdekes jön kibelőle. Volt már pl. nyuszi is. Szóval gombóc ügyben ajánom a netet.

nekemnyafogj 2012.02.12. 22:45:24

@vackor1b: koszi, ha ugy alakul, orulnek neki. :) a muffin halas tema, egyszer a praktika magazinbol csinaltam ajiba muffin-tuparnat, de az filcbol volt meggyesretes.hu/wp-content/uploads/2009/05/zz-022.jpg . azota mar jobban erdekelnek ahorgolas lehetosegei. :)

nekemnyafogj 2012.02.12. 22:46:26

jaj, ne haragudj, ez a ket nickem van blog.hu-n, es egyik geprol igy, masikrol ugy leptet be automatikusan. nevezz csak nyugodtan Szilvinek, ha az leegyszerusiti neked a dolgokat! :)

vackor1b 2012.02.14. 22:21:33

Köszi! A név nem okozott problémát, csak nyilvánosan nem tudtam, mennyire zavar, ha így szólítalak. A filces muffin meg csudajól néz ki. Kedvem lenne beleharapni.
süti beállítások módosítása