jan
12

...és mindenki másnak, akinek van kertje.

A bejegyzés trackback címe:

https://vackor1b.blog.hu/api/trackback/id/tr443539522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.01.12. 16:40:32

hú, ezt már TB is kérdezte, hogy tszm-en miért nem csinálunk ilyet!

Kalor 2012.01.15. 18:05:00

en kivancsian varakozom, mi lesz a tapasztalat. :)
tszm-rol meg az agrar szuperotletrol eszembe jutott a nagy gilisztabiznisz. :D mikor is volt csucson? nyolcvanas evek vege fele?

vackor1b 2012.01.31. 20:16:24

N. H-né, akkor le vagyok maradva (szokás szerint).

Mióta az AntalValis oldalon lehurrogták, hogy miért nem férünk a bőrünkbe, miért kell nekünk télen is paradicsom, saláta... Miért nem érjük be idényzöldéséggel, és különben is, ennek is biztosan csapnivaló a vitamin/ásványianyag összetétele, elment e kedvem. Annyi azért megmaradt, hogy ha lenne laborom, akkor biztosan összehasonlítanám az igazi nyári, az ilyen módon termesztett és a boltok polcán virító zöldségek összetételét.

vackor1b 2012.01.31. 20:17:39

@Kalor: Személyes üzenet. Próbáltam bejutni az oldalatokra, regisztráltam, de beengedő emilt nem kaptam :(

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.02.01. 19:14:35

@vackor1b: eh, antalvali mindent lehurrog, és nem sokszor van rá tényleges alapja.

Kalor: én sem kaptam beengedő emialt, de egy kicsit később megpróbáltam, és beengedett (jelszóval, persze). Szóval én már fel fogom ismerni majd KAlort a Győrkőc fesztiválon nyáron! :)

vackor1b 2012.02.01. 20:20:07

Ahham, akkor lehet nekem is csak próbálgatnom kéne bejutni.

vackor1b 2012.02.01. 21:23:28

@vackor1b: és papaaaam, bejutottam :)

Kalor 2012.02.02. 15:35:34

sziasztok, hat fogalmam sincs miert nem mukodik az email. alkalomadtan utana nezek. en kaptam mailt a regrol, ugyhogy engedelyeztem is, de aztan ugy latszik, itt elakadt a dolog.
kicsit elakadtam az igert (es egyeb) bejegyzessel, mert a barihimlot szorosan kovette egy legyengult immunrendszeren erore kapo kis valami frincfranc betegseg, ami persze a gyerekeknek nem volt igy frincfranc. de mar jol allunk, par nap antibio van hatra, ugyhogy mar mondhatni normalis mederben folynak lassan itthon a dolgok. szoval hamarosan, de inkabb nem igerek semmit. :)

Kalor 2012.02.02. 15:40:20

antal vali: en ugy vettem eszre, kozmetikai dolgokban erdemes hallgatni ra, de masban inkabb nem... a zimonyin olvasgattam mostanaban mit egyunk temaban, es az pl nekem hihetobb, mint antalvali. persze ez meg nem jelent semmit....

nux vomica 2012.02.03. 15:30:11

én úgy gondolom, a természetes trágyázással termesztett zöldség mégiscsak egészségesebb, mintha, "mű" vagy félkész ételekkel etetnénk a gyerekeinket. Ez is egy variáció lehet a téli lemerülős időkben.

nux vomica 2012.02.03. 15:34:32

@Kalor: a bárányhimlő a sejtes immunitást gyengíti, ezért célszerű utána odafigyelni és erősíteni, és minél később visszaengedni a közösségbe.Talán megúszható lett volna az antibiotikum, ami csak tovább gyengítette az immunitást.

Kalor 2012.02.11. 19:19:44

nux vomica: hat igen, ha tudom, hogy ez ilyen lehet, nem engedem ket het utan iskolaba, hanem itthon marad egy honapot. mert igy is itthon kellett vegul maradnia egy honapot. jobb lett volna betegseg nelkul. amugy meg egesz jo gyerekorvosunk van (a kinalathoz kepest), hezitalt is mit irjon..... de ugy tunik, kijottunk az egeszbol vegre, es egy eletre elfelejthetjuk. :)
egyebkent hgoyan lehet egy ilyen betegseg utan erositeni a gyereket?

vackor1b 2012.02.12. 14:00:24

@Kalor: Privátban ment válasz!:)
süti beállítások módosítása